Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

erfarenhet av Familjehem.care

Inlägg 1 av 3

2023-08-08, kl 14:33

natalie183

natalie183

Inlägg: 3

erfarenhet av Familjehem.care

Har du någon erfarenhet av Familjehem.care, antingen som fosterfamilj eller som någon som söker fosterhem? Vilka aspekter av plattformen stod ut för dig? Var det användargränssnittet, matchningsprocessen eller det stöd som gavs som du tyckte var särskilt fördelaktigt?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2023-08-08, kl 14:41

jamescrook

jamescrook

Inlägg: 3

Jag hade förmånen att använda jourhem som en potentiell fosterförälder, och jag blev verkligen imponerad av plattformens engagemang för att främja en stödjande miljö. Matchningsprocessen var genomtänkt och omfattande och tog inte bara hänsyn till preferenser utan också till barnets unika behov.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2023-08-08, kl 14:47

katewilson

katewilson

Inlägg: 3

Även om plattformen erbjuder en omfattande uppsättning verktyg och resurser, skulle jag rekommendera att engagera sig i öppen kommunikation och genomföra grundliga diskussioner med potentiella fosterfamiljer för att säkerställa en stark och kompatibel matchning. Säkerhet och kompatibilitet bör alltid vara av största vikt när man använder en sådan plattform.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat